Sider

onsdag den 29. februar 2012

........

Er lige for tiden i gang med den der dansk aflevering, derfor har jeg valgt nogle noveller fra Jan Sonnergaards novelle samling "Radiator".
Egentligt havde jeg bare følelse af at ååårh det er jo bare skolearbejde, så jeg vælger bare et eller andet. Men den her bog har faktisk åbnet mine øjne i forhold til novelle samlinger. Jeg har altid bare læst romaner, men nu vil jeg da begynde at læse flere noveller :)

Derfor synes jeg at i burde læse bare lidt i den, hvis i kan lide at læse en god bog...


I dag bliver en laaaaang dag. I skole fra 8.05 til 15.10 også regner jeg med at jeg bare skal arbejde hårdt på den dansk halløj dér. Laver nok en døgner, og stopper ikke før jeg er færdig. Også har jeg weekend når jeg er færdig......

Lige nu har jeg en fest! Vi har NG Sidder ved siden af Karina og på min venstre side sidder Mads og Jan. De er så dumme de to drenge. De får mig til at grine hele tiden.. Hader jer -.-' Ej i er søde nok....

Håber i andre der ude får en mere spændende dag end jeg får..
Møs møs :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar