Sider

søndag den 26. februar 2012

Delícia, delícia

Feee weekend....

Fredag fik jeg af vide at jeg får det meste af min bøjle af den 22. marts. Er overlykkelig. Blev klippet. Så var jeg sammen med Karen også på Jensen og i teatret med de søde hoveder. Også tog vi lige et smut i byen efter. Alt for lækker fredag!

Lørdag op på arbejde til kl.13 også til fødselsdag ved Karina. Virkelig hyggeligt med boller, kakao og Gitte Hænning.

I dag har jeg været til zumba, ellers ikke det store. Skal til at igang med den store dansk aflevering vi har for til fredag. Min plan er at starter her i løbet af ugen, så har vi fri torsdag og fredag til at lave den. Men planen er at jeg er bliver færdig torsdag så jeg kan holde weekend fra fredag af :D

Lige nu sidder jeg og lytter til:



Er efterhånden blevet helt vild med den her sang!

I sidste weekend tog jeg det her billede. Jeg vil rigtig rigtig rigtig gerne vide hvad i syntes om det, da ikke selv ved om jeg kan lide det eller ej. 

Håber jer der læser det her har haft en lige så god weekend som mig...

xoxo Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar