Sider

torsdag den 23. februar 2012

Tilbage igen

Ja ja ja.. Jeg er kommet hjem fra London og oh dear gooood det var godt!!

Her kommer lidt billeder fra turen...




Vi var inde at se 'We Will Rock You'. Giver den 10 stjerner ud af 10, det var simpelthen bare en helt igennem fantastisk oplevelse.

Vores lækre natmad... Den lille chokolade-ting var bare læks!

Meget dårlig kvali. Men vi var også inde at danse på pineapple. Vi dansede ballet og LA. hiphop. Det var svært og gik hurtigt, men det var vildt fedt at prøve noget helt andet end vi er vandte til her hjemme i lille bitte Danmark.

Vi var  da også lige et smut forbi M&M World

Min perle'ven!

Gymnastik på værelset


Starbucks længe leve

Vi har egentlig ikke taget så vildt mange billeder den her gang, for vi var jo ikke rigtig ude at se noget. Det gjorde vi sidste år i stedet...
Håber også at alle i andre har haft en fantastisk ferie, selvom det er ved at være et stykke tid siden vi er startet i skolen. NEJ HOV VENT! Dem fra Fyn, og Nordjylland har ferie -.-' Fest til dem så :*

Lige for tiden går min tid med lektier, veninderne og lidt flere lektier. I næste uge skal vi have kæmpe dansk opgave. Oh no, jeg er allerede bare død ved tanken. Men ikke nok med det så har vi også en del afleveringer inde for den nærmeste fremtid. ÆV! BIG TIME!

Jeg har fået spotify, forstår det ikke helt endnu. Men det er ret lækkert at musikken bare kører der ud ad med det musik man gerne vil lytte til. Lige nu sidder jeg og hører IGNUG. I burde lige smide ørene forbi på spotify, hvis man kan lide sådan noget musik er det GUD!.
Hvad for noget musik lytter i mest til?

Den her uge på gym har bare været guuur. Selvom der har været lektier, så har timerne været smukke. Eller det vil sige at vi har været i skole til kl.13.25 mandag, tirsdag og onsdag. kl.15.10 i dag og i morgen WUUUHU kl.11.25.
Skal til tandlæge kl.9.20 :( Æv. Men så skal jeg klippes kl.13.45 hvilket gør det hele mig bedre! Ehm, så kl.16.30 skal alle danserne fra vores musical(i husker nok Spectacular Spectacular) ud at spise på Jensen Bøfhus derefter skal vi i teatret og se Edges. Det bliver bare hyggeligt :)

Nå, men jeg håber i har det godt der ude bag skærmen.
-Husk nu: Hver dag er en fest, ellers gør det til en!
Det var alt her fra.
Hej hej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar