Sider

fredag den 10. februar 2012

London here we come!

SÅ er det i dag jeg smutter til London... Jeg glæder mig heeeelt vildt.

Ting vi skal:
Danse på pineapple dance studio
Spise på YO sushi
Shoppe
Spise på Hard Rock Cafe
Og en masse andre ting. Nårh jo så skal vi også ind og se en musical, nemlig, We Will Rock You.

MEN at jeg smutter til London betyder at jeg ikke kan skrive i et stykke tid. Men vil selvfølgelig fortæller jer alt om turen når jeg kommer hjem.


Lige nu sidder jeg i skolen og har Historie, om Nationalismen (gaaaaaab en torsk der skal sluges dér), men jeg har tidligt fri så det går nok det hele. Så kl.16 drager vi afsted mod Billund lufthavn. Det kilder helt i maven bare at tænke på både af glæde og skræk for at flyve....

Nå men i må have det rigtig godt, og til alle der har ferie nyd det nu fuldt ud! :)
Xoxo Nanna

Ps. Her er lige en lille video af noget dans fra Pineapple...

1 kommentar: